2011年3月13日日曜日

Ying、Tokyo

私が今まで経験した中で、最も甚大で恐ろしい出来事でした。
地震が起きた時、私は友達と一緒に東京にある大学にいました。
その後、震源地は宮城県で、この地震が津波を引き起こしている
ことを知りました。私に何ができるかわかりませんが、祈ることはできます。
日本のみなさん、私はあなた方と共にいます。あきらめないでください!!!

"It was terrible biggest catastrophe I've even experienced.
I was at our university with my friends in Tokyo
when the earthquake occurred. After that I knew the central
was at Miyagi prefecture and the quake triggered Tsunami.
I don't know what I can do, but pray!! I am with you, Japan!!
Don't give up!!!"

0 件のコメント:

コメントを投稿