2011年3月14日月曜日

Maria

私たちはみんな同じ人間なんだと感じることで、日本のみなさんが
癒しと慰めを見い出せすことができますように。今、日本で起きて
いることを見て、聞いて、そして読みながら、私たち1人1人は小さな
祈りを捧げ、または少なくとも、みなさんの心が癒されそして痛みが
和らぐことを願っています。私は、このように私たち全員が意識する
ことで、日本の復興を促進できると信じています。また、現在も神の
ご加護があって、癒しと目覚めの時が必ず日本に訪れることも
私は信じています。

"May the Japanese people find comfort and solace from the thought
that we are all but one humanity. As all of us are watching, listening
and reading about what is going on in japan, each one of us is saying
a little prayer or at least wishing that they will be comforted and
their pains alleviated. I believe that that collective consciousness
will help Japan recover soon. I also believe that the One God is
embracing them right now so there is no way but healing and
enlightenment for Japan."

【翻訳:Saki】

0 件のコメント:

コメントを投稿